Grinig jävel.

Haha, fy vad jag var grinig igår! Och arg och sur. Vet inte vad det var med mig, men det var inte långt ifrån att jag slog till nån, el jag hade iaf lust att kasta nåt hårt i golvet, haha. Och jag är ledsen att jag tog ut det över en viss underbar kille på sms, förlåt!
Det kan nog ha lite med träningen igår att göra, jag tror aldrig att jag spelat sämre! Jag var så lam i hela kroppen. Och jag blev väldigt arg över det och skrek några gånger. Måste nog få ilskan ur kroppen på något sett, haha.

Idag mår jag finemang, förutom att jag är väldigt trött. Har tre jobbiga lektioner sen ska jag gå på stan med My, vi ska kolla på barnkläder åt Emelies nyfödda unge Stella :)
Funderade på att sova hos pappa sen, men jag tror jag hoppar det, jobbigt att ta med sig kläder och allt vad man behöver.

Grattis till Karin Ulin, Emma Unander och Anneli Näsberg som fyller år idag!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0