Fredag.. vad göra?

Kommer nog bli världens tråkigaste fredag.. Har inget att göra, känner inte direkt för att göra nånting heller. Ska nog bara sitta hemma och kolla på film eller så. Fredagar som brukar va de bästa dagarna, eller vad tycker ni? Man har precis avklarat en skolvecka/jobbvecka och känner att det är fest i kroppen, haha. Men jag har ju bortamatch imorn i Säter, som ligger i dalarna. Ska väl bli rätt kul iofs, om vi vinner, annars blir det en jobbig hemresa.

Igår kom Anna och Latte till pappa och kollade på hockeyn, Timrå - HV71. Jag kollade också, måste jag väl erkänna, hehe. 3 - 3 vart det. Frös hela kvällen som jag alltid gör när jag är där, och jag sov helt påklädd med två tröjor, byxor, och två par strumpor! Sov ganska dåligt, vaknade två gånger av att jag fick sms och sen vaknade jag vid 4 utan anledning, var nästan påväg att kliva upp men somnade om igen.

Skolan har vart lugn, dock svårt att hålla mig vaken. Matten fattar jag knappt nånting av längre, håller på med andraderivata, men inte så lätt när vår lärare pratar om allt förutom matte!
Fick reda på hur det gick på svenskaseminariet idag, fick vg+, inte så nöjd eftersom jag kämpade så hårt med det där...men men. Nu har vi fått en ny uppgift i svenskan, jag och Vera ska redovisa om teckenspråk. Vi ska också lära oss lite tecken och göra en tävling med klassen, kan bli kul.

Har inte så mycket mer att säga, ha en bra dag gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0