Ett litet samtal.

När jag åkte hem med bussen idag 16.45 satte det sig en kille bredvid mig. Han frågade om jag var förkyld, och jag svarade att jag var lite förkyld. Han hörde väl det för att jag förtfarande är lite snuvig. När han klev av bussen sa han hejdå och lycka till med förkylningen! Jag sa hejdå och tackade. Detta lilla samtal gjorde att jag åkte sista biten av bussresan med ett leende på mina läppar. Tänk vad några ord från en främmande människa kan göra. Jag tror det är så med leenden också, att om man ler mot någon kommer denne att bli glad och sprida leenden till andra. Det blir som en god cirkel liksom:) Nog pratat om detta.

Har vart en lång dag med mycket väntan. Svenskaredovisningen gick riktigt bra iaf! Fick reda på matteprovet också, fick vg. Det är jag väl ganska nöjd med.

18.40 har jag träning. Kommer bli hårt eftersom att jag nyss tryckte i mig mat alldeles för fort, haha.

Trevlig kväll! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0