Dan the man.

Klar med sammanfattningen av marknadsföringen, nu ska jag bara läsa på den så jag kan den någorlunda! Ska nog läsa tills jag somnar. Innan ska jag ta en låång varm dusch. Fy vad skönt, hihi.

Fick ett sms av Dan ikväll! Gud vad glad jag blev, har inte hört av han sen typ i september. Drömde om han inatt tror jag, skumt. Han jobbar på i Norge som vanligt. Han hade också förstört två telefoner, hur man nu kan göra det... :)

Jag hoppas på en utgång på fredag med My och Jacke. Var fyra veckor sen jag gick ut tror jag, så det är dags nu, haha. Vill ut och dansa och träffa människor, in i dimman. Känner mig instängd i mitt lilla liv nu. En viss person har ju inte tid för mig längre! Jobbig tider. Hah!

Nu ska jag sluta flumma. Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0