Dagens Outfit.

Hejsvejs. Haft en bra dag?

Min dag har vart rätt slapp, kom till skolan klockan 10 och fick reda på att det var "klamydia-dagen" alltså jag antar att det är information från ungdomsmottagningen el nåt sånt, vilket jag helt glömt bort! Så vi hade inte första lektionen. Gick istället till Charm med några ur klassen och åt lunch. Vi gick sedan tillbaka till filosofin.

När jag hade slutat och skulle åka hem träffade jag My (syster) och Anja på Charm, så jag satte mig där. Var trevligt att sitta där och surra!

Kom hem vid 16, och då kurrade magen vill jag lova haha. Så jag lagade pekingsoppa, mums. Och nu är man ensam hemma.. Men jag har ju svenskaredovisning imorgon så det blir mycket plugg ikväll, sen hoppas jag på att få sällskap lite senare.

 
Dagen outfit haha.

Hoppas ni får en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0