HOFFMAESTRO.



Älskar denna låt, lite dålig version men..

Idag har jag gjort naturprov, fysiologi. Fy vad glad jag blev över de första frågorna, skrev jättemycket. Men glädjen drog snabbt över till sorg när jag såg de sista frågorna haha! Ingen aning hur det gick. Den som lever får se.

Ska eventuellt tillbaka till skolan och göra klart redovisningen i internationell ekonomi som vi har på måndag.

Ska spela volleyboll på Åkersvik klockan 17 med Annika, Barbara och Maja ((: Skojsigt!

Ikväll kanske jag ska ut, studentfest på Oscar. Skulle vara kul, men får se om jag orkar. Har faktist ganska mycket energi idag känns det som, kanske för att man har en extra lång helg nu, wiiie!! Fast har dömycket att göra ändå... ):

Ha en trevlig dag nu hihi (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0