Go helg (:

Helgen har vart go ((: Har spenderat den hos pappii. I fredags grillade vi, jag, pappa, Britta och My. Riktigt trevlig kväll, med underbar mat, några kaffe karlsson haha och kortspel. Kan inte bli så mycket bättre faktist!

På lördagen pluggade jag i princip hela dagen och kvällen. Pappa hjälpte mig med en företagsekonomiuppgift. Blev klar med den klockan 23 på natta! Sen läste jag lite i svanskaboken också.

På söndagen var det helt fantastiskt väder så jag satte på mig bikinin och fick ut och lade mig på studsmattan och läste! Helt underbart var det. Sen vid 19-tiden blev jag hämtad av Mr D. Vi åkte först på Konsum och köpte lite gott, sen åkte vi hem till han och kikade på film, myspys (:

Imorse haltade jag mig till skolan med blåsor och skoskav. Tog av mig skorna ibland då jag nästan dog av smärtan. Blev inte bättre av att jag hade en 20 kg tung väska med mig som gått sönder i handtaget som jag inte fick nåt bra grepp om så jag fick blåsor i händerna också. Sen stekte ju solen på ordentligt också så man var ju en svettpöl när man äntligen kom fram till skolan! Men vad fan spelar det för roll liksom?! Haha!

Gick runt barfota på skolan också, kände mig inte alls ful! Hmmm. Som tur var fick jag skjuts hem av min underbara vän Emil. Annars hade jag fått gå barfota på stan och navet.... Fick en massa bilder av Emil från nyår haha, döroliga! Men jag orkar inte lägga ut dom nu, får bli imorgon om jag kommer ihåg!

Nu ska jag gå och lägga mig, läsa lite till om jag orkar. Puss på er snyggosar ((;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0